Harmonogram 14.04 – 30.06.2014

 

Termin

Działania

Osoba odpowiedzialna

1

Do 30.04.2014

Założenie forum dla
grupy polskiej

Iwona Wysocka

Założenie forum dla
grupy niemieckiej

Richard Spanke

2

04, 05, 06.2014

Dyskusje na forum w
grupach narodowych

n-le PL, DE

Dyskusje i maile –
kontakty w zespołach międzynarodowych – ramowy scenariusz, m.in.: temat,
cele, grupa wiekowa, oczekiwane rezultaty, rodzaj multimediów

n-le PL-DE

Konsultacje,
uzgodnienia

I.Wysocka, R.Spanke

Pomoc  techniczna

Roman Dwulit

2

Do 31.05.2014

Wybór grupy
uczniów/klasy, która będzie realizowała projekt (uczestniczyła w lekcji,
cyklu lekcjach)

Nauczyciele

3

Przygotowanie
multimedialnych wizytówek zespołów uczniowskich. Zasada główna: maksimum
obrazu, minimum słów.

Umieszczenie wizytówek na platformie w obszarach zespołów międzynarodowych

Uczniowie

 

 

 

Nauczyciele

4

Do 30.06.2014

Robocza wersja
scenariusza zajęć realizowanego w każdym kraju. Pomysły na multimedialny
wymiar zajęć.

Nauczyciele PL, DE

Oczekiwane rezultaty wspólnej pracy:
1. Pracujemy na Moodlach, każdy w swoim tempie – zaglądamy tam minimum dwa razy w tygodniu!
2. Komunikujemy się w grupach narodowych (Multim@dia Polen, Multim@dia Deutschalnd) i w zespołach międzynarodowych. ( Uwaga od końca kwietnia zaczną pracę wolontariuszki, które będą pomagać przy tłumaczeniu korespondencji i niektórych materiałów na niemiecki i z niemieckiego na polski) Szczegóły na Moodlach po świętach.
3. Pracujemy już z wybrana klasą, grupą.
4. Do końca roku szkolnego mamy roboczą wersje scenariusza(wg. schematu podanego przed spotkaniem w Grodzisku)

Kategorie: Bez kategorii

Komentarze są wyłączone.